Zamieszczone przez Tichy
[O2FL] Przegląd 1.4TSI - po 15 kkm czy wg wskazań kompa?
Zwiń
X
-
SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_Poznańjak często olej ma wymieniać ktoś kto robi 15tys km np w 3 miesiące, a co ile ktoś komu wykręcenie tych samych 15tys km zajmuje np 1,5 rokuDADRL wyłącz światła - włącz myślenie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez genesisTen pierwszy wymieni go po 6 miesiącach, ten drugi jak nie dociągnie do 30k km w ciągu dwóch lat to zrobi to albo właśnie po tych dwóch latach albo komuter mu wyliczy to np po 17-20k km.SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TichyWojtas_Poznań, logiczna wydaje się wymiana co określony przebieg - bo od tego zależy ile olej "pracuje".
Co najważniejsze - mój kolega jeździł identyczną O2. Obaj dostaliśmy je do rąk w tym samym czasie (auta firmowe). On jeździł niemal wyłacznie w mieście, w reżimie "dom-przedszkole-szkoła-praca-szkoła-przedszkole-dom-sklep-dom" a między skrajnymi punktami codziennej trasy nie było więcej jak 10 kilometrów. Rzadko wyjeżdżał w trasę. Jego Skoda zawołała go na wymianę oleju przy mniej więcej 15 tys. km, a nawet zdaje się mniej. Kolega był bardzo zdziwiony, bo ja już miałem pierwszą wymianę za sobą, a on liczył że przejeździ tyle kilometrów co ja do wymiany i jeszcze długo będzie miał spokój - a tu nagle wyskoczył mu kluczyk Ja jeździłem więcej na trasy krajowe, a do pracy miałem dalej od niego, więc moje auto zechciało wymiany po 26 tys. km. To obrazuje jak komputer ocenia zużycie oleju - prawdopodobnie głównie na podstawie ilości odpaleń silnika na zimno.
M.666 4U
Komentarz
-
-
ja zmieniłem w swoim aucie przeglądy z 30tyś na 15 tyć czyli z q2 na q1 o ile dobrze piszę , rocznie nie robię więcej niż 15 tyś więc nie ma sensu katować silnika , niby olej lepszy jest lany do tych dłuższych przeglądów ale ja do końca nie daje wiary w takie cuda , póki silnik jest nowy to takie przeglądy po 30 tyś to może i mają sens ale mogę się założyć że po około 150-200 tyś przebiegu to wyjdzie in minus dla ogólnej kondycji motoru , według mnie ma to sens tylko wtedy gdy ktoś wali 60 tyś rocznie albo więcej inaczej nie ma co ryzykować
Komentarz
-
Komentarz